دسته بندی نشده

شرایط و قوانین

قوانین عمومی

لطفا توجه داشته باشید که اصول و رویه‏‌ فروشگاه راد صنعت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کلیه کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشند. در صورتی که در قوانین فروشگاه راد صنعت تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

ثبت و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه راد صنعت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

برای خدمات بهتر و ارسال سریعتر کالا هنگام ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

 

ارسال کالا برای شهر تهران برای مبلغ بالای 20.000.000 ریال رایگان بوده و به صورت اکسپرس و در کمتر از 3 ساعت تحویل میگردد. ارسال کالا برای مشتریان شهرستان نیز توسط تیپاکس یا سایر باربری های (به دلخواه مشتری) صورت می پذیرد.

بازگشت به لیست